Виховний процес
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ДНЗ
Дошкільний вік - базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.
Головна мета дошкільної освіти - виховувати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру.
Основними завданнями дошкільного закладу є:
- забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного, психічного здоров'я дітей;
- вироблення навичок здорового способу життя, закладення основ валеологічного орієнтування;
- стимулювання м'язової активності дитини, зміцнення її фізичної витривалості, прищеплення уміння диференціювати корисне і шкідливе для свого організму та особистості, орієнтуватися на показники здоров'я та хвороби, елементарно підтримувати себе в екстремальних або складних життєвих ситуаціях;
- формування екологічної свідомості, виховання екологічної культури, виховання активного пізнавального і морального (бережного, шанобливого), естетичного ставлення до навколишнього світу - до явищ природи, предметів побуту, до людей, до власної особи.
В центрі уваги педагогічного колективу ДНЗ Д И Т И Н А
Програма "Дитина"- програма виховання інавчання дітей від двох до семи років. вона містить орієнтовний зміст виховання і навчання дітей віком від двох до семи років, метою яких єстановслення особистості дитини через розвиток її психічних процесів.